Kdy je web k ničemu?

Webové stránky mohou být užitečným nástrojem pro podnikání, budování značky nebo sdílení informací. Někdy jsou ale k ničemu – jako zapomenutá VHS kazeta. Pojďme se podívat na čtyři situace, kdy web spíše škodí než pomáhá.

1. Když Google o webu neví

Můj známý provozuje zakládání trávníků a půjčovnu fajnytravnik.cz. Web měl krásný, ale když jste hledali „zakládání trávníků Ostrava“, nikde se neobjevil. Jako by neexistoval.

„Web byl jako duch – existoval, ale nikdo ho neviděl.“
  • Google musí vědět, že web existuje – Pomůže odkaz z již indexovaného webu, třeba firmy.cz nebo Google Moje firma. Pro pokročilé je tu Google Search Console.
  • Správná klíčová slova: Pokud chcete, aby vás lidé našli na „zakládání trávníků Ostrava“, tato fráze musí být na webu v nadpise, textu i titulku stránky.

Google-hledani-zakladani

2. Když obsah neodpovídá realitě

„Akční sleva do listopadu 2018!“ nebo „Kontaktujte nás na zrušeném čísle.“ Takové weby působí stejně důvěryhodně jako email od nigerijského prince. Zákazníci raději odejdou jinam.

„Neaktuální informace zpochybňují důvěryhodnost webu.“

3. Když web vypadá jako cirkus

Přeplácané barvy, blikající tlačítka a skákající gify. Pokud web připomíná devadesátky, návštěvníci ho okamžitě zavřou.

„Minimalismus a přehlednost jsou klíčem k úspěchu.“

Google-review

4. Když web působí nedůvěryhodně

Web bez kontaktních údajů, IČ firmy nebo registrace v důležitých katalozích působí podezřele. Když firma nemá recenze, lidé začnou pochybovat.

  • Registrace tam, kde na tom záleží: Přidejte se na firmy.cz a Google Moje firma. Pomůže vám to získat recenze a důvěru.
  • Pečujte o recenze: Požádejte zákazníky o hodnocení a profesionálně na ně reagujte.
  • Viditelné kontaktní údaje: Telefon, email, IČ a adresa zvyšují důvěryhodnost.
  • Otevřenost vůči klientům: Přidejte ukázky práce, detaily služeb a cenové rozmezí. Zákazníci tak budou vědět, co čekat.
„Otevřenost budí důvěru. Ukázky práce a transparentnost jsou důležitější než laciné sliby.“

Ať už je váš web jakýkoliv, pamatujte: kvalitní obsah, důvěryhodnost a přehledný design jsou klíčem k úspěchu.

Kontaktujte nás. Domluvíme se.

e-BAAN Internet s.r.o.

Grafické studio Webdesign Ostravski

Tovární 537/8
709 00 OSTRAVA

IČO 05720117

E weby@ebaan.cz

T +420 725 933 174

https://www.havirov-webdesign.cz/sitemap